Абсолютний чемпіон світу з боксу Олександр Усик виходить на файтинг-сцену разом із WePlay Esports

Абсолютний чемпіон світу з боксу Олександр Усик виходить на файтинг-сцену разом із WePlay Esports

WePlay Esports в особі керуючих партнерів Олега Крота й Юри Лазебнікова та абсолютний чемпіон світу у важкій вазі Олександр Усик заявляють про партнерство. Предмет цього бізнес-альянсу стосується файтинг-ігор.

У партнерстві з WePlay Esports Олександр Усик презентує компанію, що спеціалізується на організації та проведенні турнірів найвищого рівня з файтингів у рамках нової WePlay Ultimate Fighting League (WUFL). Олександр працюватиме разом із керуючими партнерами WePlay Esports Олегом Кротом та Юрою Лазебніковим, які вже організували безліч топових турнірів.

Олександр Усик презентує WePlay Ultimate Fighting League. Відео: прес-служба WePlay Esports

Турнір закінчується, нова компанія народжується

Оголошення відбулося 13 грудня 2020 року в останній день турніру WePlay Dragon Temple із Mortal Kombat 11.

Олександр Усик: «Я знав, що змагальний геймінг – це і популярне захоплення для величезної кількості молодих людей, і перспективний напрямок для інвесторів». Фото: прес-служба WePlay Esports
Олександр Усик: «Я знав, що змагальний геймінг – це і популярне захоплення для величезної кількості молодих людей, і перспективний напрямок для інвесторів». Фото: прес-служба WePlay Esports
«Змагальний геймінг – це і популярне захоплення для величезної кількості молодих людей, і перспективний напрямок для інвесторів. Я поспілкувався з Юрою Лазебніковим і Олегом Кротом, вони розповіли про особливості індустрії, і я вирішив спробувати себе в цьому бізнесі. До того ж я теж колись грав в ігри, і тепер знову повернувся до цього хобі», – розповідає Олександр Усик

Фотографії надано WePlay Esports. Більше фотографій з анонсу WUFL можна знайти тут.

Створення нової компанії – це лише один із кроків на шляху WePlay Esports до завоювання спільноти файтинг-ігор та розвитку файтинг-сцени.

Юра Лазебніков: «Ми вирішили створити компанію, яка буде орієнтована на спільноту файтинг-ігор». Фото: прес-служба WePlay Esports
Юра Лазебніков: «Ми вирішили створити компанію, яка буде орієнтована на спільноту файтинг-ігор». Фото: прес-служба WePlay Esports
«Ми вирішили створити компанію, яка буде орієнтована на спільноту файтинг-ігор і при цьому дозволить більш широкій аудиторії оцінити наш творчий підхід до проведення заходів. Любителі файтингів часто небайдужі до кіберспорту, і ми пропонуємо видовищний і якісний контент та продакшн, традиційні для WePlay Esports. Ми готові знову дивувати і перевертати з ніг на голову індустрію кіберспорту», зазначає Юра Лазебніков.
Олег Крот: «Нова команда компанії буде розвивати Ultimate Fighting League і нарощувати список підтримуваних кіберспортивних дисциплін».  Фото: прес-служба WePlay Esports
Олег Крот: «Нова команда компанії буде розвивати Ultimate Fighting League і нарощувати список підтримуваних кіберспортивних дисциплін».  Фото: прес-служба WePlay Esports
«Команда нової компанії буде розвивати WePlay Ultimate Fighting League і нарощувати список підтримуваних кіберспортивних дисциплін. Ці кроки відповідають глобальній меті медіахолдингу розширити присутність у Північній Америці з її динамічним співтовариством файтинг-ігор», – додає Олег Крот.

#wufl #WePlayUFL #weplay #esports

Джерело: прес-служба WePlay Esports
Дата
: 13.12.2020

Дізнайтеся більше про WePlay Ultimate Fighting League на сайті wufl.gg та у наших соціальних мережах: Twitter, Instagram, Reddit та на каналі Twitch

Контактна інформація для ЗМІ:
press@weplay.tv
press.weplay.tv

 

 

 

 

Fighters
про WePlay Esports

WePlay Esports — кіберспортивний медіахолдинг із ключовими підрозділами у США, Китаї та Україні. Холдинг об’єднує найкращі практики сфер кіберспорту, медіа та розваг з метою розробки та надання новітніх продуктів та сервісів по всьому світу.

З 2012 року бренд WePlay Esports відомий високоякісної організацією і трансляцією онлайн-турнірів та LAN-фіналів. Окрім створення та проведення кіберспортивних заходів, холдинг має експертизу у розробці спеціалізованих IT-рішень та власної турнірної платформи, а також інтеграції брендів у кіберспорт та продажу медіаправ.

Надаючи публіці те, чим вона так пристрасно захоплена, — кіберспорт та розваги, — холдинг створює умови та можливості для розвитку бізнесів, залучаючи їх до діалогу з активною та захопленою кіберспортивною аудиторією.